Familieklub hver tirsdag fra 16-19

Kom og vær med, når vi samles om bålet. Her vil vi i fællesskab lave mad over bål og hygge os. På møderne kan I snuse til spejderlivet, hvor vi selvfølgelig skal være rigtigt meget ude. Men allervigtigst er fællesskabet og samværet.

Vi mødes hver tirsdag i Husumvold kirke kl. 16-19.

Vi plejer at starte med nogle lege og aktiviteter, der er altid kaffe på kanden og så hygger vi os med at lave mad over bålet i fællesskab. Vi har fokus på fællesskabet og det er derfor vigtigt at vi hjælper hinanden, det gælder både når vi laver mad, gør klar og rydder op efter madlavningen.

Det er gratis at deltage, og I er meget velkomne til at komme forbi til et enkelt møde, og mærke efter om det er noget for jer. Vi glæder os til at se jer, til en masse hygge i et meningsfuldt fællesskab.

I kan kontakte Sigrid som er projektmedarbejder på 23458371 eller på husumfamilieklub@gmail.com